Wednesday, December 16, 2009

Demi Linda yg Super Excited

Ke hadapan Linda yg dirindui, diharap sihat hendaknya.

Baru tadi saya selesai berfikir, apakah yg membuatkan anda sering hyper meroyan aka excited walaupun alkisahnya cuma sebenar najis hamster shj. Adakah sbb saya jarang mendapat liputan dr kaum lelaki kerana kadang2 saya jua dianggap sekaum dgn mereka?

Hmm...mungkin jua kerna anda sedia maklum yg saya ini tidak pernah ber-date sebelum ini. Justeru anda menjadi terlalu gumbira on-moi-behalf [oh, terharu sunggu daku]. Memandangkan saya tidak berpeluang menjelaskn situasi sebenar di pejabat tadi kerana soalan yang membuak2 dr umat2 opis, maka izinkan saya menerangkan apa yg terjadi.

Mmg pada suatu hari nnt, saya akn keluar bersama beliau akan tetapi SUATU HARI ITU ADALAH TIDAK DIKETAHUI. Sila jgn over meroyan. Semalam mmg kami keluar ke Waffle World akan tetapi ITU BUKAN DATE. Sile jgn over meroyan.

Shazana jua sepatutnya hadir, namun apakan daya, wanita itu tertido berdengkur2 pula smlm. Maka hanya saya dan beliau. ITU BUKAN DATE.

Sedap bukan? Saya tahu

Sufi si attachee kek beruk

Trust me Linda, this is for your pleasure


Muke mmg nmpk setengah sbb tangan cacat



p/s: dh kalau si Sharmini tu pun bole caras aku, mmg bersepahlah keadaan ini.
Sekian,
Yang Ikhlas,
"My name is Faizura, and yes I am a girl"









No comments:

Post a Comment