Saturday, June 19, 2010

Mengundang~~

The whole week I was in Indonesia. Nice place, nice people and most of all, nice food.
.
.
.
Muka Haji Ismail tensi je cz dia sorg je kaum adam yang dikelilingi wanita-wanita dan seorang separa wanita. Gua tanya Haji Ismail, "ayah, ayah mesti tension cz anda sorg je lelaki". Haji Ismail hanya mengangguk kecil. Hahaha.
.
.
.
Then smlm (sabtu) gua lepak melantak sushi ngn hairi *bukan nama sebenar*. Mak aii, santak melantak. Jumpe lak si Chima yg makan sorg2. Haha. Lepas sushi pg lak melepak ngn budak2 separa semak kt Shabistan. Gua kasik la diorg brg2 yg gua beli kt Indon nun. Si Yen dpt extra la sbb birthday beliau (yang sebenarnye lagi seminggu).
.
.
.
Macam2 la berlaku time tu. Goss goss mmg terbaek la. Main game keldai lagi. Sape kalah kene makan nan cheese. Aiseymen. Perut gua mmg bangang dah smlm.
Overall, smlm mmg ngam. Lame tk jumpe bebudak tu. Hairi *bukan nama sebenar* pun gua lama tk jumpe. Kira ngam la.
.
.
.
Tu je persembahan. Sekian.

No comments:

Post a Comment