Monday, April 12, 2010

Bersama Teman-Teman Separa Mental

sebelum itu mahu mohon ampon kt si pekja sbb sudey lupa sama dia punyer birthday itu hari...7th april 2010. *amponnnnnnnnnnnn*
.
.
Okies, back to the stories. Jomaat itu hari pg UIA. ooppss sebelum tu pg lunch sama ex-budak2 opis and mendengar luahan rasa si apek Kash psl keje. *ngagagagaga*. Well, kn dh ckp dulu...everybody looked the same; Linda ngn rase excited melampau beliau, Shaz si bubly periang, Kash si apek yg aku tk sempat nk pukul before resign, and a new lawyer by the name of Suraya...ke Suriya?
.
.
Abes melantak, pg UIA mahu menelaah konon tp eyypppp, mmg saya kesana belaja tp while waiting for the library utk buka selepas solat jumaat mmg agak menyirap, lalu mengajak muiz berjompa minum2 and pass jellybeans mahal itu pada beliau *ehem, enche hairi, saya masih mahu claim dr anda*. Selesai tonggang2, patah balik ke UIA dan study ape2 yg patut utk exam the next day.
.
.
Luar hujan, maka tkbole lg keluar dr library. Org tkde langsung disitu melainkan seorg black dude yg tetibe mampir dan tanya apekah motif aku study? Menjawab dgn polite berkata kerna esoknyer ade test namun beliau tidaklah percaya. Berkata lg betul, saya tk tipu *actually kene explain kt dia yg aku adalah part time master student for banking law...and name dia hussin. aha*
.
.
Library dh buat bunyik2 maksudnyer suro berambus keluar cepat2. Ok ok, fine aku gerak la skrg. Berjalan ke Murdoch then nmpk ade satu kete Wira parking betul2 belakang kete aku. Demm, cmner nk kuar? Intai2 kete tu baru perasan hand break tk tarik. Cool, hanya menggunakan lutut, terus tolak kete tu ke belakang *motif nk cite psl kete?*
.
.
Tunggu Hatyai balik dr keje then terus pg siap2 kt umah dia cz nk pg umah parents abg jimie mamam. Hahaha...dekat 2 jam jugak baru smpi sbb jalan jam namun masa tidak sia2 kerna adenyer 4 ekor budak itam kt seat belakang - hazy, akub, ain and si ratu kamen rider yen-
.
.
Sampai umah parents abg jimie terus mkn
.
.
Then berpeleseran kt umah iju and jimie melihat aksi kamen rider yen sambil study *ntah hape2 ntah*. End up tido cz otak tk mampu nk mencerap.
.
.
sabtu pg kelas - blaja - test - otak cm bingak sket - lupa information - hati hampa - rase cm bangang - balik umah parents tiado - rase lonely - parents balik pukul 10 mlm - lapa - tiada makanan lalu makan saki baki breakfast pg tadi.
.
.
Ahad golek2 atas katil - tolong ibu masak - pg beli cendol - tgk wayang dgn budak2 buloh yg ade, pekja, amad, alim and azhar *pakatan 2p and 3a* - cite "date night" - mmg kelakar - sakit perot - harus tuntun.
.
.
Sekian harap maklum.
.
.

No comments:

Post a Comment