Tuesday, April 6, 2010

Jangan Fikir Kau Tua Otak Kau Hebat...

Tak payah nk berumur 18 tahun ke atas untuk tahu CURANG tu haram
- evidence: kau tanya anak2 kau yg umur masing2 11 tahun ke bawah...mmg bingak kalau hati still tk rase pedih bile anak sendiri ckp kau perangai mcm siyal
.
.
.
Tak payah nk belajar tinggi2 untuk tahu CURANG tu berdosa
- evidence: kau tanye je maid aku yg tk pernah langsung pg sekolah...mmg bangang kalau muka still tk terbakar bile org buta huruf pun bole tahu hukum hakam agama..Mmg dasar kau name je pg sekolah tapi ilmu tu semua menyelinap masuk jubo
.
.
.
Tak payah nk membaca banyak sgt sampai nak terjojol anak mata untuk tahu CURANG tu menggalakkn rasa benci umum pada kau
- evidence: kau tak payah nk tanya2, kau dtg je sini tayang muka kau kt aku..mmg aku kasi kau penerajang
.
.
.
Tak payah nk bertutur hebat berkata suami dan anak2 nyawa kau tp kau sendiri berperilaku bangsat beranggapan CURANG tu tiada apa
- evidence: bile aku dgr kau bertutur begitu, mahu je aku drive pg rumah kau dan sendal tekak kau dgn handphone...bangang
.
.
.
Lastly, tak payah nk bersusah payah belajar agama untuk tahu hukum isteri CURANG adalah NERAKA

No comments:

Post a Comment