Thursday, September 10, 2009

Ini Budak Sangat Kejam

Sila perhatikan wajah criminal ini. Beliau sangat berbahaya...



Antara kesalahan beliau:
..
..
Menggigit perut zana yang bulat itu sampai lebam [kau ingat itu donut?]
..
..
Menjatuhkan perfume zana dari satu botol ke suku botol
..
..
Ingat pondan tu sekaum dgn wanita asli [tolonglah!]
..
..
Tarik rambut zana sampai tercabut segenggam
..
..
Bercita2 mahu menjadi orang gaji kerna taksub melihat Achik yang hari2 ade kt rumah [bole tgk tv, guling2 kt umah]
..
..
Makan sambil hanya memakai spender [senang bernafas katenye]
..
..
Masih pelat [kalau bercakap laju harus ibu ade untuk translatekn]
..
..
Taktik keji untuk tido sekali ngn ibu and ayah--->jalan mengengkang/buat muka bajet sedih + comel/bwk bantal busuk ungu yang busuk nk mampos sambil berkate, "mlm ni Acha tk tido ngn ayah ke?" [keji tk?]
..
..
Dan yang paling agung, menyamakan aku dengan beruk!! [celah mane same???]

6 comments:

  1. alololoh dodot...tomei tangat yg agung!!totemo kawaiiiii!!!!!tapi kan faiz...style ko senyum tu de skit sama la ngn gmbr org utan tu...haha

    ReplyDelete
  2. hahahha
    aku stuju dgn kata2 mary ittew
    oh ya,pic dodot tuh dh mcm pic adik aku...asal amik gamba jek mulut nak herot2..xphm aku..

    ReplyDelete
  3. cis pekja...haram jadah sungguh..
    hmm, gamaknye tu feshen skrg kot...herot berot

    ReplyDelete
  4. hahaha...mmg la aida. tp aku rase nk telan2 kepala dia

    ReplyDelete