Thursday, September 3, 2009

Wishlist

Hari ini genap 24 tahun usia
..
..
Syukur kerna aku masih mampu melihat, mendengar, merasa
..
..
Syukur kerna aku masih bernyawa
..
..
Syukur kerna Dia buka pintu hati ini untuk bermunajat kepadaNya sepanjang Ramadhan
..
..
Benar kata orang, Ramadhan mengajar kita menjadi dewasa
.
.
.
.
.
Aku sangat mengharap
..
..
Agar dapat membeli sepasang telekung putih kosong
..
..
Tanpa corak menghiasi
..
..
Tanpa kerawang menghalusi
..
..
Hanya sepasang telekung kapas kosong
..
..
Sesiapa yang tahu dimana boleh aku miliki telekung itu, tolong beritahu

6 comments:

  1. indahnya wishlist kau ni...namun sayang,aku xtau mana nk carik telekung putih kosong tu..hehe

    kau lupe, kau kena doa agar dilindungi dari gangguan Syaitan..walaupun ini bulan puasa, konco2 kecik setan ade je yg terlepas..~=)

    ReplyDelete
  2. telekung putih kosong..mesti cantik..

    haaa.. kak faiz..teringin nk tgk kak faiz pakai baju kurung cotton ngn sport shoes.. mcm orked tu.. huhu

    ReplyDelete
  3. Mary: aku tk suke telekung yg ade corak2 ngn kerawang..sulam2 pun aku tk suke...aku teringin nk telekung kosong je..

    imal: heh, time kt matrik aku dh selalu pakai cmtu

    ReplyDelete
  4. klu aku jumpe aku blikan utk ko ok??

    ReplyDelete
  5. heh...cool kan pakai baju kurung cotton..
    tiba2 cam suka tgk org pakai..
    nk promote la suh pakai..biar terbeliak bijik kelen.. tutt.. bijik mata ok.. hahaha..

    p/s: time insterschool juma ada pakai baju kurung cotton mcm tu...tomei tangat..

    ++adakah ppuan pakai baju kurung cotton fetish aku?? damn...

    ReplyDelete
  6. mary: thanks mary, tolong belikan kalo ade k..

    imal: puase ni weh, toksah nk fetish2

    ReplyDelete